torsdag 16 september 2010

Pysselkväll i småstaden





















  
Kvällens läsning efter alla måsten är gjorda... Kanske tom ett glas rött är man värd lite senare..

God Afton vänner!!
Härhemma är det en pysselkväll, städar lite, målar lite hyllor och bokstäver, ska laga en omelett tänkte jag.. Ta mig en skön varm dusch, hoppa i myskläderna och fortsätta göra helgfint hemma.. Imorgon kommer min älskade William hem igen och då vill jag inte behöva fixa en massa utan bara vara med honom, äta god mat och mysa med godis, läsk och nåt bra på tv:n hoppas jag..=) 

Blir kortvecka med honom - åker till Visby på onsdag morgon så han får åka hem till sin pappa 2 dagar tidigare. Är så skönt att vi är "kompisar", behöver man hjälp eller nåt krockar så löser vi det, aldrig några problem varken från min eller hans sida.. William har ju även sin älskade lillebror där, väldens sötaste 8 månaders bebis som storebror avgudar, de är såå söta tillsammans..

Nu ska jag återgå till målandet, är till Williams rum, som jag skrev om innan ska det göras om till hans 10 årsdag, mammas stora kille blir tvåsiffrig i oktober!!
Ha en härlig kväll mina vänner.. På återseende..

1 kommentar:

  1. Så glad jag blev av att höra ifrån dig :)

    Skönt att gå och småpyssla hemma med det man känner för i sin egen takt och mysigt att sonen kommer hem imorgon!!

    Hoppas du har en trevlig kväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera