fredag 17 september 2010

Hemma hos








































Köket är fortfarande som ni ser orenoverat - går inte så bra för mig på just den fronten.. Hmm.. Var är alla duktiga och hjälpsamma snickare kan man undra..;)

































































Min sovalkov (egentligen matrummet, ligger precis i anslutning till köket)
























Hallen in mot Williams rum.. (hans rum kommer på före/efter bilder när det är klart, ska ju få nytt där inne i födelsedagspresent)


 



















Hallen - till vänster är vardagsrummet och den "bruna" dörren ni skymtar på höger sida är in mot min sovalkov och köket..

 






























































Vardagsrummet..


Hemma hos oss - den nakna sanningen - att jag de senaste 6 månaderna ännu inte fixat iordning, måste upp saker på väggarna, fixa köket, nya soffkuddar, lite nya snygga krukor, nån snygg duk till mitt matsals bord m.m.. 

Men jag trivs i alla fall super duper bra, detta är MITT hem och ingen kan ta det ifrån mig.. Ni som följde min gamla blogg vet att jag blev uppsagd från min gamla lägenhet.. Hyrde övervåningen på en villa och villan såldes, köparna gjorde om det till enfamiljshus och då fick inte jag plats där - utan fick 3 månader på mig att hitta nåt nytt.. Det var tungt, för i samma veva separerade jag från mitt ex - allt på samma gång..

Men det löste sig ju till det bästa och som sagt.. Älskar min lägenhet ÄVEN om det är lite tomt på väggarna, gammal kök m.m..
Ha en bra kväll mina vänner för det ska jag!!
På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar