måndag 20 september 2010

Bara 1 arbetsdag kvar denna vecka






















Hittade denna bild som är från 2006 tror jag på mig och Helena - ses i helgen vännen!! Rund och go ser i alla fall jag ut att vara.. haha

God Kväll!! Då har ännu en måndag passerat och jag sitter i soffan och slökollar på New York fruar, men tilltalar inte mig så mycket, precis som jag skrev om i ett annat inlägg om Skånefruar.. Börjat planera lite för vad jag ska ha med mig på min resa till Visby, åker nämligen på onsdag morgon. Som jag ser framemot detta, behöver såå mycket komma bort, få egentid och få vara borta, inga måsten och kan "fly" lite genom att stänga av telefonen, välja att bara vara ego och umgås med min underbara vän Helena..

Är inte i form just nu som jag skrivit om innan, känner att livet inte är rättvist just nu och jag behöver någonstans behöver hitta mig själv och vad jag vill i livet - kanske är så att jag borde bryta med vissa personer även om det är jobbigt? Jag vet helt enkelt inte...

Nu ska jag hoppa i säng, trött av alla tankar och längtar efter min spännande bok..:)
På återseende..

1 kommentar:

  1. Det kommer göra dig riktigt gott med resan till Gotland och träffa din väninna! Allt det här kommer bli bra tillslut. Låt det få ta den tid det tar, stressa inte med dina känslor, man måste inte alltid hålla skenet uppe. Den situationen som du befinner dig i kanske kräver att du måste bli lite ego. Du och dina känslor är viktiga! Ibland kanske man måste bryta även om det gör otroligt ont men bara du vet vad som är rätt för DIG! Du förtjänar det bästa:) Glöm aldrig det! Lita på dig själv, lita på dina val och vad som är rätt för dig gumman! Sov så gott! /Kram Lisa

    SvaraRadera