tisdag 21 september 2010

Internetshopping
























































Detta beställde jag från Ellos och La Redoute (någon som har perkasen från La Redoute, är den bra?) förra veckan, plus lite annat bra att ha som strumpor, leggings, t-shirts m.m.. Hoppas sååå att kängorna hinner komma innna jag åker imorgon!!

God Morgon!!
Äntligen är det tisdag och jag har fredag, sista arbetsdagen denna vecka - såå himla skönt..=) Som jag sett framemot min weekend till Gotland, känns nästan som att åka utomlands - bort från alla måsten, funderingar och strul.. SKa bara tänka på mig själv och försöka hitta tillbaka till glädjen och hitta mig själv - vad vill jag i livet och komma fram till om vissa männisor ska bort ur mitt liv för alltid även om det känns tugnt!!

Ja ja nu ska vi vara positiva idag, känner att energin är på topp och har massor med roligt att göra på jobbet - ska försöka få undan mycket idag för jag veta att på måndag när jag är tillbaka kommer det vara översvämmning i mitt fack, mail och på mitt skrivbord..=)
På återseende..

3 kommentarer:

  1. Skitsnygg parkas du beställt, blir sugen på en själv :-)

    Inte lite avis på dig som ska till Gotland, lova hälsa Helena!!!

    Vet du om Malin och Magnus är intresserade av bäddfåtöljerna vi har hemma? Vet att Malin var nyfiken på dem sist hon var hemma då de skulle köpa sådana till något av rummen i huset. Vi har inte plats för dem längre nu när vi ska göra om rummet till barnkammare så kom jag att tänka på dem men har inet Malins mailadress till jobbet... :-)

    Ha nu helt underbart på Gotland och drick lite vin för mig också!!!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Ha underbara dagar på Gotland:) Njut massa av god mat, gott vin och härligt sällskap. /Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag har en sån & den är jätte skön!

    //Anna

    SvaraRadera