lördag 11 september 2010

Allt går om man vill


















Tror att detta blir kvällen outfit!!

Har slappat några timmar i soffan, riktigt skönt att inte göra nåt utan bara slökolla på tv, lyssna på lite musik och njuta av hemmets lugna vrå.. Doftar dessutom fortfarande citronsåpa härhemma efter min storstädning igår, härligt att såhär 24 timmar senare fortfarande känna att det är nystädat..=)

Även hunnit med att leka lite med kökshjälpen som finns på IKEA.se, funderar nämligen på om jag ska byta ut alla underskåp i köket, är som med det mesta en kostnadsfråga - får helt enkelt ta mig en funderare på vad som ska prioriteras, allt går om man vill..=)

Nu till nåt helt annat..
Ska ta tag i mig själv inför kvällen, duscha och göra mig lite extra lördagsfin så får vi se vad aftonen har att erbjua en helt vanlig tjej i småstaden!!
På återseende mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar