måndag 13 september 2010

Tröttmössa

God Morgon!!
Vart en tystdag från mig igår här på bloggen, var lite trött (ha ha) efter lördagens festligheter och sedan på eftermiddagen var jag hos en kompis och hjälpte henne med lite trädgårdsarbete. Vi var ett helt gäng, hon fyllde år och önskafde sig detta i present, så när vi var klara åt vi en supergod höstgryta med hembakat bröd till.. Sedan hyrde jag en film med Matt Damon - Green Zone, en besvikelse men höll i all fall ögonen öppna tills den var slut..=)

Nu ska jag ta tag i denna arbetsdag, är måndag som ni alla vet och för mig innebär det ekonomiarbete - hur kul som helst, kommer säkerligen lära mig nåt nytt även denna dag..=)
Ha en fantastisk måndag mina vänner och njut av livet här och nu!!
På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar