lördag 11 september 2010

Ta dagen som den kommer






















Dessa små glasburkar fyndade jag igår för 10:- styck..

Hej hallå på er!! Hoppas ni vaknat upp till en härlig lördag för det har jag, sitter och sippar på en kopp kaffe, läser lite bloggar och bara njuter av att vara ledig..=)

Har inga planer för dagen, vilket har vart min plan hela veckan - bara ta dagen som den kommer.. Kvällen ska spenderas hemma hos min vän Ann-marie, vi ska äta lite mat, snacka en massa tjejsnack och ta nåt glas vin - längtar redan nu.. Hoppas även att Kela kan vara med, vi har inte hunnits setts så mycket efter vår vecka på Gotland i somras..

Nu ska jag bege mig mot min mor på en fika, tror jag äter frukost där för det är väldigt tomt i mitt kylskåp, behöver bege mig mot Ica för påfyllning under dagen..
På återseende..

1 kommentar:

  1. Mmm...låter som en härlig lördag!
    Själv sitter jag på tåget mot Helsingborg och syrrans 40-årsfest!
    Kramar

    SvaraRadera