onsdag 15 september 2010

2010-09-15


















Fullt arbetande Therese..=)

God Morgon bloggvänner!!
Hoppas allt är bra med er ute i vårt avlånga land, här på landet hänger regnet i luften, det är mörkt och allmänt riktigt skitväder. Men det innebar att när jag kom till jobbet imorse runt sjutiden så tände jag en massa ljus så nu är det massa myspys här på kontoret - uppskattas av alla att man gör en sån "liten" sak.. Härligt...

Denna onsdag sitter jag i receptionen, då blir det mest svara i telefonen, lägga in fakturor och en massa småpyssel som alltid behövs på ett kontor, typ se till att om vi är sugna på nåt sött till kaffet så fixar jag det..:) Idag är det ganska mycket bortfall på kontoret, ganska skönt på ett sätt, blir inte så mycket spring men samtidigt känns det tomt, men får gå ut på en promenad och prata lite med kossorna som står sådär en 100 meter bortanför kontoret..=)

Ska alldeles strax äta min goda äggsmörgås som jag gjorde iordning imorse, även ta mig en kopp kanelte - är ett av mina absoluta favoriter så om ni inte testat gör det.. (är från Friggs) Även blåbärsteet är värt att testa!!

Till nåt helt annat - på söndag är det val och jag vet inte alls vad jag ska rösta på, tror att det blir en blank röst pga att jag är för dåligt insatt - är ni insatta eller känner ni som jag, det blir för mycket?

På återseende..



1 kommentar:

  1. God morgon :) Så mysigt du gör det på jobbet. Förstår verkligen att det uppskattas. Själv sitter jag med en kopp kaffe nu + att jag är genomblöt efter morgonens promenad till jobbet... Men det torkar väl så småningom. Kanske dags att införskaffa ordentliga regnkläder?!;)
    Jag förtidsröstade förra veckan. Jag har försökt sätta mig in i det mer och mer men det är inte enkelt alla ggr.
    Hoppas att du får en mysig onsdag! /Kram Lisa

    SvaraRadera