söndag 22 augusti 2010

Tre veckor som rökfri






















Inga mer sådana här bilder - Therese med en cigarett.. (denna är dock från typ 2004-05)
Då har vi ännu en vecka till att lägga i arkivet i våra liv - vissa kanske "bara" haft en vanlig vecka medans andra kanske vart med om tex barnafödande, bröllop eller andra livsavgörande ögonblick. Hur som helst så är alla veckor lika värda - glöm inte att tänka på hur tiden ibland bara passerar utan att man riktigt hänger med!!!

Dagens visdoms ord från småstaden där kvällen kommit efter en fullspäckad dag - precis som jag vill ha det.. Framförallt just nu när jag är inne på min fjärde vecka som rökfri, allt blir så mycket lättare när jag är aktiverad, hinner inte känna efter så mycket - plus att tiden går fortare.. Har ju redan gått 3 veckor, känns såå himla bra att inte styras av cigaretterna, att INTE lukta illa, att INTE vara rökare..

Är stolt över mig själv - slutat röka OCH ute och promenerar minst 5 dagar i veckan!!!
Trevlig söndagskväll och på återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar