söndag 22 augusti 2010

Söndagsutflykt














Hittade dessa kort på mig och lilleman - kommer knappt ihåg att han vart så liten, mammas kille som växer så det knakar.. Älskar dig mitt hjärta för precis den du är!!! Är min uppgift att leda honom rätt i livet och tillsammans så skapar han och jag en harmoni och balans på vägen som gör oss lyckliga..



God Morgon!!!
Då var det redan söndagsmorgon och jag ligger i sängen och njuter av en kopp kaffe, tystnaden och läser alla mina favoritbloggar.. William sover fortfarande, tror jag börjar mer och mer få en tonåring härhemma vissa dagar, som skulle kunna sova hela dagarna om han fick..haha 
 
Haft en toppenhelg såhär långt, middag ute i fredags tillsammans med en arbetskamrat och hennes barn - de har after work buffé för endast 49:- på Star Lounge här i småstaden på fredagar.. Superbra mat, billigt och ett härligt sätt att starta helgen på.. (plus att jag inte behövde laga mat, diska och handla.. :-))
Gårdagen blev lugn, Wille skulle haft fotbollsmatch men motståndarna dök inte upp, stooor besvikelse för killarna men men bara gilla läget.. Sedan var min pappa och fru i stan så vi tog en fika med dom, Wille lekte med lite kompisar sedan var vi bara hemma och myste hela kvällen!!


Om någon timme så ska jag och Wille hoppa in i bilen för att bege oss mot vår vackra huvudstad Stockholm, är ett besök hos Anna  som står på agendan, var alldeles för längesen vi sågs men nu äntligen ska vi ses några timmar och uppdatera oss om vad som hänt i respektive liv..
På återseende...

PS... 3 veckor sedan jag rökte idag....!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar