måndag 23 augusti 2010

Weekendresa till Visby - igen...






















Jag i Visby när jag var där i april och hälsade
på hos Helena en helg...






















Entredörren in till Rosas där det döljer sig ett
hav av hembakat i alla dess former - om ni har
möjlighet gör ett besök hos Helena och ta en paus
från vardagens stress..!!

God Morgon!!
Här kommer ett snabbt morgoninlägg från småstaden där solen skiner och jag känner mig full av härlig energi till att göra nåt riktigt bra denna sista vecka i augusti. Har lite småplaner inbokade redan för både veckan och helgen men finns fortfarande gott om utrymme att hitta på nåt spontant om til´lfälle dyker upp..=)

Har i förra veckan bokat in en minisemester till Gotland - ska återigen ner och hälsa på Helena som driver Rosas Café och pensionat, åker ner med henne på onsdagen och sen hem på söndagen. Ska bli hur mysigt som helst, en riktig tjejhelg plus att jag ska få hjälpa henne i caféet och jobba, baka och bara ha det super..

Ha en härlig måndag mina vänner för det ska jag verkligen se till och ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar