torsdag 26 augusti 2010

Tidsbrist


















Vid nästa besök på IKEA såp ska denna klocka få följa med hem, tycker den är stilren, snygg och ett riktigt bra pris - 399:-..!!

Ännu en arbetsdag har avklarats och en riktigt bra sådan, fått massor gjort och känner mig effektiv och inspirerad att jobba - en härlig höst att se framemot på jobbet helt enkelt...
Tittar bara in en snabbis och lämnar ett spår efter mig - ska iväg på fotbollsmatch med Wille, kommer ta det mesta av vår kväll, är nog inte hemma förräns närmare åttatiden ikväll.
Update: Blev 5-5 i matchen...

Så tyvärr blir det ingen powerwalk för mig idag, får helt enkelt ta en extra lång imorgon istället och även en på lördag som annars brukar vara min "lediga" dag.. Är i väldigt stort behov av att köpa både nya skor och även en jacka och långärmad träningströja, börjar bli kyligt på kvällarna och känenr att vanliga tröjor inte alls är lika bra som träningskläder. Kruxet är bara att alla sådanan kläder är så dyra - men tror jag måste prioritera en jacka denna månad och ta resten efter nästa lön..!!

På återseende och ha en skön kväll mina vänner - imorgon är det fredag igen och en hel helg framför oss med två dagars ledigt och förhoppningsvis nåt kul planerat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar