torsdag 26 augusti 2010

Bara en vanlig morgon



Fantastisk bild med nåt av det snyggaste man kan ha - vita trägolv..

Då har mer än halva veckan passerat, redan torsdagsmorgon och idag fanns det ström på jobbet när jag kom hit som tur var, kaffe i tarmen så är jag nöjd och kan starta min arbetsdag.. Idag har jag med mig äggsmörgåsar till jobbet, riktigt gott och lite extra lyxigt - brukar inte vara så effektiv innan jag åker hemifrån så jag kokar ägg men idag gnistrade jag till härhemma..=)

Jag äter som ni då förstår inte frukost hemma utan tar med mig smörgåsen till jobbet och äter lite senare - blir så långt annars mellan frukost och lunch.. Dagens lunch består av spagetti och köttfärssås, topp tio på listan över godast mat i matlådan, har ätit lådor nu i 3,5 år och lärt mig vad som funkar och inte..
Kanske borde göra en lista och lägga ut på bloggen, med recept till mina tio bästa maträtter att ha i lådan?

Nu ska jag sätta mig och titta igenom mina mail, lägga in fakturor och göra det jag brukar varje dag..
På återseende mina vänner!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar