tisdag 10 augusti 2010

Tältsemester på Gotland

God Kväll!!
Här kommer min fantastiska Gotlandsresa som jag gjorde tillsammans med min underbara vän Kela, våra 3 barn och 1 hund.. Tältade 1 vecka på Kneippbyn och hade det bästa vädret man kan tänka sig.. Strålande sol och 30 grader på dagarna hela långa veckan - runt 20 på natten vilket var perfekt för oss som tältade.. Barnen var glada, spralliga vilket resulterade i lyckliga mammor, en massa äventyr och annat som hör semestern till..
 Min fina älskade son William - min kärlek till honom är för evigt!!!
 Allmänt kaos och en fantastiskt stämmning - precis som semestern ska vara - inga krav!!

Familjen Taikon har anlänt till campingen och är helt utslagna efter att ha åkt hela natten lång...
Jag och barnen utanför Rosas inne i Visby.. Nedan: Grillkväll hos Helena med en massa god mat och iskall Rosé i glasen.. Mmmm...











Jag och Kela på middag utan barn - de var med barnklubben och badade några timmar - en flaska Rosé och total avkoppling gällde för oss mammor, ladda batterierna till max..

Älskar verkligen Gotland med sina kontraster - verkligen värt ett besök.. Var även upp till Fårö på en dagsutflykt, kollade raukarna (bilden på mig är därifrån), badade och insåg att det är som att åka utomlands att åka till Gotland..

Här är Helena som driver Rosas Café och Pensionat mitt inne i Visby - hon är en fantastisk person som jobbar i princip jämt för att leva i sin dröm - driva egen firma.. Samtidigt som man, hus och barn finns kvar här hemma i småstaden varvat med att vara i Visby och jobba på Rosas.. All eloge till dig min fina vän!!!



Kela och barnen - tack för en fantastisk vecka tillsammans i vårt "palats" som hade 3 rum och en hall.. Det ni... inte illa för att vara ett tält, bara kristallkronan som saknades..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar