onsdag 11 augusti 2010

Powerwalk





















Nyinköpta träningsbyxor för mina powewalks som väntar nu i höst - har sedan någon vecka tillbaka börjat att 6 dagar veckan promenera minst 40 min.. Denna jacka är nästa inköp för mig, ska bara vänta tills lönen kommer, förhoppningsvis räcker det med t-shirt ett tag till..=)

Hej hallå!!
Precis hemkommen från dagens arbetespass, haft en effektiv dag och känner enorm glädje inför mitt arbete. Precis börjat jobba med ekonomi på halvtid, har innan suttit 100% i receptionen men nu har vi anställt en till tjej som tar halva min tjänst där.. Känns spännande och bra med en chef som tror på mig - dett aär vad jag vill jobba med på heltid i framtiden - men först ska jag lära mig en massa nytt och visa att de satsat på rätt tjej!! =)
Då var det redan onsdag kväll denna andra veckan på jobbet för min del, har haft 3 veckors semester vilket jag tyckte var alldeles perfekt. Ska ta någon vecka i höst är tanken eller spara för har en liten liten tanke i bakhuvudet att om ca 1,5 år åka iväg på en långresa ( 1 månad) till Asien eller USA - men som sagt detta är bara i tankefasen ännu och kommer nog dröja ett tag innan beslut på detta tas..

Nu ska jag sätta på mig träningskläderna och bege mig ut på dagens promenad, blir nog den längre versionen idag för jag har sällskap av en kompis och då går tiden såå mycket fortare - förena nytta med nöje helt enkelt..=)
På återseende..

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till cyber space min vän =) Kul att se bilder från er Gotlandstripp, ser så underbart ut! Älskar Gotland, vackert!

    Duktig du är som tränar och GRATTIS till ekonomijobbet, de har helt klart satsat på rätt tjej. Du är grym gumman vad du än tar dig för!

    Är det nu till helgen eller nästa vecka du menade att du och Wille ville (haha det blev lite kul, wille ville, haha) komma?

    Puss och godnatt!

    SvaraRadera
  2. Snygga, själv fyndade jag både ett par brallor och en jacka för 560:- i Örebro, det var ju bara att slå till. :)

    SvaraRadera