tisdag 24 augusti 2010

Migränanfall



















Ett hjärta till min älskade William som är såå himla stark..

God Morgon!
Hoppas ni sovit gott och hade en skön måndagskväll ute i vårt avlånga land. Tog som alla vardagar min powerwalk, fick sällskap av Malin vilket alltid uppskattas MEN..
Jag går inte lika fort pga att hon är 2 decimeter kortare än jag, men tror ju på att bara man rör sig så är det bra - behöver inte vara supersvettig varje gång..=) Sedan uppväger sällskapet och en timmes skvaller det mesta..haha

Tyvärr avslutades kvällen med att William fick ett migränanfall.. Vi satt i soffan och kollade p fångarna på fortet och så säger han att han har lite ont i huvudet, då vaknar alltid jag till eftersom han har migrän men trodde inte det var det denna gång men så sprang han till toaletten och kräktes. Min älskade lilla William, lider så med honom när detta kommer, finns inget jag kan göra - bara finnas där och försöka trösta. Men denna gång blev ändå "lindrig", somnade direkt efter detta och sedan var det lugnt..

Nu ska jag ta tag i mina högar av papper, hela gårdagen spenderades nämligen med att gräva ner huvudet i en massa siffror så mitt vanliga arbete fick inge som helst uppmärksamhet, vilket innebär att det finns lite extra att göra idag..=)
På återseende kära läsare!!

1 kommentar:

  1. God morgon :) Så många inlägg det var nu när jag kikade in. Kul! Vad roligt att få renovera om köket. Låter som att det kommer bli jättesnyggt. Måste säga att du är såååå duktig med att inte ha rökt på 3 veckor!!! :) Har nog inte så mycket tips på MC-boots men kolla på Bianco, Brandos, Vagabond och Scorett. Kanske dom har?
    Stackars din son som har migrän. Hoppas att han mår bättre idag. Ha en mysig tisdag. /Kram lisa

    SvaraRadera