tisdag 24 augusti 2010

Fulladdad med energi















Såhär känner jag mig just nu - glad och lycklig!!!

Då var det redan snart lunch, regnet bara öser ner utanför mitt fönster och inte alls konstigt om man känner sig lite trött, tråkig och allmänt på dåligt humör, men inte jag!! Vet inte vad som har hänt, men känner mig full av energi, glädje inför den kommande hösten, lycka för att jag har ett bra liv. Jag och William är friska, han trivs i skolan, har en massa härliga kompisar som han umgås med, jag har en superbra jobb och ett härligt socialt liv.. Vad mer kan man önska?

Ja det skulle väl vara att träffa någon att dela mitt liv med MEN... Tids nog kommer den dagen, under tiden tänker jag njuta av livet, njuta av de människor som passerar i mitt liv och av de som bestämmer sig för att stanna och vara min vän. De som bara passerar gör att man blir en erfarenhet rikare och erfarenheter är alltid bra - man lär sig nåt nytt och förhoppningsvis blir man starkare av dessa olika möten..

Nu ska matlådan intagas med stor aptit - mammas hemmagjorda köttbullar.. Mumma...
På återseende mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar