tisdag 24 augusti 2010

Grumme Citronsåpa


















God Kväll!!
Nu har jag landat i soffan efter änu en kväll i småstaden där livet flyter på i vanlig takt, laga mat, plocka undan och idag har jag även storstädat - blev inge powerwalk idag, vädret var inte så bra plus att hemmet behövde en rejäl omgång med både det ena och det andra..
Har dammat, slängt en massa skräp, rensat i garderoberna i hallen, tagit fram lite höstkläder, jackor - plockat undan sommarskor och annat som inte vi behöver förräns i vår..


Dammsugaren har fått jobba, jag har torkat av lister och så har jag tvättat alla golv med det absolut bästa medlet i världen - Grumme Såpa med citrondoft..
Passar till allt och luktar ljuvligt gott, använder det på golven, när jag dammar, i badrummet och överallt när man städar, funkar perfekt att späda ut med vatten och ha som medel till vardags i tex köket.. 
Tips från mig en helt vanlig tisdagskväll som denna!!


Nu ska jag snart bege mig mot sängen och min bok - läser just nu Mari Jungstedts senaste - Den farliga Leken.. För er som inte läst hennes böcker, gör det för jag kan då inte slita mig när jag börjat, har snart läst ut denna men vill INTE att den ska ta slut..haha
På återseende mina vänner!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar