onsdag 25 augusti 2010

Strömavbrott

Hej hallå!!
Hoppas ni har haft en härlig morgon vad ni än befinner er i världen.. Själv vaknade jag imorse och var såå himla trött, kan bero på att jag igår läste ut min bok som jag skrev om igår och klockan tickade iväg alldeles för mycket, men bra var den i alla fall..=)

När jag kom till jobbet imorse runt sju tiden så var det strömavbrott och strömmen kom inte tillbaka förräns för en stund sedan. Man blir verkligen helt handikappad utan ström, inget morgonkaffe och ingen fungerande dator, typ det man behöver för att klara en dag på arbetet.. Men städade lite bland mina papper, plockade undan, slängde en massa kartonger och allmänt fixade lite..

Ännu en dag på landet bland kossor och traktorer för tjejen i småstaden!! :) På återseende mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar