lördag 8 maj 2010

Söndag förmiddag..

Hej hallå!

Ännu en morgon i småstaden och jag njuter av att det är söndag, ledigt och kommande vecka är det bara 3 arbetsdagar - härligt med långledigt..
Har lite småplaner för näst kommande helg, kanske kanske ett besök på Grönan (om vädret tillåter), födelsdagsfest hos Malin, besök av finaste Maria från Borlänge, William kommer hem och så självklart fotboll nu när säsongen äntligen dragit igång för killarna..=)

Gårdagens grillning blev inte av så den premiären får jag vänta med, men det SKA bli av nästa helg.. haha Är ju så fantastiskt gott med grillat och en massa tillbehör till, mumma..

Nu ska jag dra på mig varma kläder och åka och kolla på Willes match, dagens motstånd är Håbo FF och jag vet att de är grymt bra, så idag blir det nog lite tuffare motstånd i gårdagens match..

Ha de bäst..
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar