fredag 7 maj 2010

Premiär x3


En bild från förra årets EP cup..

God Morgon!!

Här hemma i småstaden var det en solig och vacker morgon som jag vaknade till med ett leende på läpparna, mår som jag sagt innan väldigt bra och det spritter av energi och en massa härliga känslor i hela kroppen..=)

Har hunnit vart till tandläkaren (de har faktiskt öppet på lördagar, perfekt så man slipper ta ledigt från jobbet).. Efter det var det matchpremiär för Wille i fotbollen och dom vann med 6-1, härligt killar ni är grymma!!! Wille gjorde dessutom 3 mål så mitt mammahjärta är lite extra stolt dagen till ära..=)

Är även premiär för killarna att spela 7-mannaspel, får se hur konditionen är hos dom, tror de har tagit med några extra avbytare om det är så att killarna inte riktigt orkar hela matchen.. De klarade av den "stora" planen med bravur, lite trötta på slutet men en riktig kämpar insats av alla..

Även Willes gudmor tillika min bästa vän Malin och hennes Magnus var dör och kikade, vet att lilleman uppskattar att det till max så jag är glad att de kom förbi en sväng!!

Dagens tredje premiär är att jag äntligen ska grilla för första gången i år, har inte bestämt vart bara eller om jag får sällskap men grilla ska jag.. haha
Nu ska jag göra mig iordning för att sedan möta Malin på stan för lite shopping, kanske även ett glas vin och bara njuta av denna lördag!!

Ta hand om er och vill bara säga att även om ni är väldigt få som läser och kommenterar så värmer varje ord i mitt lilla hjärta!!! Mår BRA av att blogga, gör det för min skull och inte för någon annans!!
Kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar