tisdag 11 maj 2010

Nya tag..





Hej..
Då är det tisdag och efter mitt väldigt arga/ledsna inlägg igår känns det lite bättre, skrev verkligen direkt ur hjärtat och tror det hjälpte mig lite.. Hade en riktigt skitdag och kväll igår men vaknade imorse och mådde ett uns bättre vilket var skönt..

Denna dag har som vanligt inneburit jobb ute på landet, doften som möter mig varje morgon på väg till jobbet just nu är kobajs, de gödlas för fullt på alla åkrar kan jag meddela.. Bara hålla fönstret stängt inne på kontoret om man vill undvika att ha denna underbara doften inomhus hela dagen.. haha
Så är det att arbeta ute på bonnvicshan med kossorna som närmaste granne - men jag älskar det, är ett lugn och en harmoni som tyvärr inte finns om man jobbar inne i stan, tycker i alla fall jag..

Kvällen har spenderats tillsammans med underbara vänner, skönt att inte vara ensam när livet känns lite jobbigt - utan få skratta och känna sig lite uppskattad under några timmar.. Har även hunnit med att fixa lite inför helgen, födelsedagsfest på fredag, Wille kommer äntligen hem på fredag, besök från Dalarna på lördag av finaste Maria och sedan ska hon och jag ha en riktig tjejkväll.. Lilleman får sova hos mormor och bli riktigt bortskämd, för det är precis vad man blir där - härligt för honom och för mormor!!
Världens bästa är vad min mamma och hennes man är!!

Nu ska jag slappa i soffan framför tv:n innan sängen lockar på mig!!
Glöm inte bort att visa för den du älskar att just han/hon är det bästa som hänt er!!!
Kramar

1 kommentar:

  1. Så skönt att du hade en härlig kväll med vänner igår och att få koppla bort vissa tankar när det är jobbigt. Låter som att du har en riktigt rolig helg framför dig också =) Jag är helt övertygad om att för varje dag som går så kommer allt kännas lite lättare. Må så gott! /Kram lisa

    SvaraRadera