måndag 31 maj 2010

Njuter av livet..


Magnus ser lite trött ut - men så är inte fallet, bara jag som tagit ett dåligt kort..:)

Marias 30 års fest i Västerås..

Tjejfest hemma hos mig.. Malin fick den stora äran att agera diskmaskin.. Sedan ett fantastiskt fint kort på Maria min underbart fina vän..

Grillkväll ute hos Kela i hennes fantastiska hus utanför Småstaden..

Hej bloggen..
Har inte glömt bort er få fina personer som läser min lilla lilla blogg, bara blev en liten paus utan att jag egentligen tänkte på det.. Tiden försvinner ibland skrämmande fort utan att nåt direkt speciellt har hänt.. Ska uppdatera er lite vad som hänt i småstaden senaste veckan, för de som är intresserade vill säga..;)

Tjejkvällen förra helgen var supermysig, god mat, gott i glasen och en massa tjejsnack om allt och inget, precis som en riktig tjejkväll ska vara.. Men saknade min fina vän Anna här, hade gjort kvällen fulländad men hoppas snart på ett möte och uppdatering om livet, var på tok för längesedan vi sågs - saknar dig gumman!!

Hade huserat in William hos grannen som även skulle köra till fotbollsmatcherna på söndagen för våra pojkar, så även om huvudet var lite trött vart det en härlig söndag.. Först match i Bro sedan snabbt snabbt iväg till Bålsta där nästa match började 30 minuter efter att den första var slut - stressigt men killarna var superglada över att få spela båda.. Det hela avslutades med en sen lunch på MAX och sen hem och slappa och ladda för en ny vecka..

Denna helg var barnfri och jag hade en massa roligheter (om man kan skriva så haha) inplanerat - me like!!! Först var det after work med vännerna på fredagen, en helmysig kväll med skratt, rosé och roliga människor.. Dock kanske nåt glas för mycket för min del, var tung i huvudet på lördagen men det bjuder jag på..=) Lördagskvällen spenderades hos min vän Kela där vi var ett gäng som grillade, åt massor med god mat och sedan jäste i soffan lyssnandes på skön musik.. Men jag var hemma runt midnatt, orkade inte ta mig ut och dansa - fredagen hade satt sina spår helt enkelt..haha

Söndagen spenderades ute i Bredsand (badstället här i Enköping) tillsammans med Ann-Marie och Kela, fick dessutom början till en fin sommarbränna.. Nu får man bara hoppas att solen snart visar sig igen så man kan bättra på den ännu lite till, vill ju vara fin och somrig till midsommar..

Vet ni vad???
Äntligen ska jag göra om lite i mitt kök, nya bänkskivor, kakel, diskho, blandare m.m...Som jag har längtat sen jag flyttade hit efter detta, nästa lördag är tanken att vi ska påbörja detta projekt.. Känner mig som ett barn på julafton, kan knappt vänta tills det är klart - kommer ge hela min lägenhet ett riktigt lyft och min själ lite ro.. *ler*

Hoppas ni mår bra och tack för att ni finns, är en usel bloggvän - läser men dålig på att kommentera så TACK för de kommentarer ni lämnar hos mig, värmer en småstadstjej som från och till känner sig lite ensam!!

Litet tillägg: Har idag lyckas med att köra över min mobil - den överlevde inte kan jag meddela, sååå typiskt mig att göra just en sån sak men ingen idé att bli arg, får lösa problemet på bästa sätt istället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar