söndag 13 juni 2010

Söndag i småstaden..



Nyinköpta Sneakers från Reebook - blev kär när jag såg dessa, ska invigas på sonens match idag..=)

Älskade William på skolavslutningen - min fina kille!!

God förmiddag!!
Äntligen har solen hittat till småstaden efter 2 dagar av regn, rusk och typ storm.. Var skolavslutning i fredags, min lilla kille slutade trean och har nu ett lååångt sommarlov att se framemot - det är han värd min duktiga William..
Har haft utvecklingssamtal och han är så himla duktig i skolan, lättlärd, nyfiken och vill lära sig nya saker hela tiden - det är nog varje förälders dröm.. (i alla fall min) Känns skönt att veta att han VILL gå i skolan, att han ser det som nåt kul och utvecklande, inte som nåt tråkigt och ett måste.. Mammahjärtat mår bra.. haha

Om en timme ska jag iväg och kolla på hans fotbollsmatch, idag är det Håbro som står för motståndet, ingen aning om hur bra de är så får se om det blir vinst eller förlust..=) Först ska jag ta mig en varm dusch, äntligen slipper jag duscha med en påse på foten..
I torsdags åkte det stora bandaget av från min tå, nu är det bara ett stort plåster så kan även använda vanliga skor - har gått runt i flip flop i två veckors tid..haha Får även lufta såret när jag är hemma, nu är det bara att hålla tummarna att det fortsätter läka fint så jag kan få bada när semestern kommer..

Lev livet idag för man vet aldrig vad som händer imorgon!!
Kram från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar