fredag 21 maj 2010

Födelsedagsmiddag och Sandhamn..



Bilder genom google.se

Hej alla!!
Hoppas er fredag vart lika bra som min - kortdag på jobbet (varje fredag) och nu ett glas vitt på solen i balkongen.. Njuter av att vara ensam, skönt med nån timme för sig själv efter en fullspäckad vecka med lilleman, även om tankarna kommer så försöker jag tänka positivt och se det som är bra i mitt liv!!

Kvällen kommer spenderas i Västerås hos min vän Maria som fyller 30 år imorgon, blir först nåt glas vin med snittar hemma hos henne sedan ska vi ut och äta middag, blir väl en sex personer tror jag - riktigt mysig kväll.. Hoppas bara på att vi får sitta ute och njuta av vårt sommarväder, god mat och underbart sällskap..

Morgondagen startar dock ganska tidigt för mig, har blivit bjuden ut till sandhamn hela dagen av P, en födelsedagspresent som jag inte tackar nej till.. Blir hämtad runt nio tiden imorgon bitti så det vill till att jag är pigg och fräsch för en heldag ute i naturen tillsammans med trevligt sällskap..;)

Nej nu ska jag sola lite till innan jag måste göra mig iordning för kvällens aktiviteter..
Ha en fantastisk kväll och vad ni än gör - njut av livet och ta tillvara på de små sakerna som gör livet värt att leva!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar