torsdag 20 maj 2010

Torsdag..



Kanske ska inviga "sommaren" i helgen med årets första glas rose..

Hej hallå!!
Hur har er dag vart i vårt underbara sommarväder? Min dag har vart varken mer eller mindre, bara en helt vanlig torsdag med ett undantag.. Har haft mamma, Bekis, Malin och Magnus här på lite tårta och kaffe.. Fått några fina presenter, snacka lite skit och bara umgåtts med de personer som står mig absolut närmast - härligt att känna sig älskad och att det finns personer som jag älskar och att de älskar mig tillbaka!!

Även hunnit med lite vardagssysslor, klippning av Wille (inte jag utan en frisör) - dock håller han på att spara ut så det var mest uttunning av håret.. Både jag och hans pappa har extremt tjockt hår och så även han, blir som en mössa om man inte tunnar ur det, ni fattar säkert hur jag menar..=)

Har fått några fina presenter, kommer bilder imorgon - är såå grymt dålig på att ta bilder just nu - skäms nästan för det är säkert flera månader sen jag tog några fina kort på Wille, skärpning Therese!!!

Nu ska jag pussa sonen godnatt för sista gången denna vecka, han åker till sin pappa imorgon så jag har min barnfria helg, lite småsaker planerat vilket känns skönt MEN om det är sol så ska jag se till att sola min bleka ben så man snart kan sätta på sig en kjol utan att blända hela stan.. haha

På återseende imorgon!!
Kramar från småstaden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar