måndag 5 april 2010

Effektiv "söndag"..


En av mina annonser på Tradera - se här..


God kväll alla fina människor i vårt avlånga land..
Hur har er dag vart? Min har vart en blandning av lite allt möjligt. Började morgonen med att tvätta, sedan vart det en tur till ICA för att handla färsk bröd till mig och sonen plus lite annat som saknades för en härlig "söndags" frukost.. Sedan har jag pysslat i sonens rum, möblerat om lite i hallen, städat, lagt en en del annonser på tradera och blocket och även hunnit med att byta bil med min plastpappa.. Den ska till verkstaden en sväng imorgon så han fixar det medans jag jobbar - tack säger jag bara!!

Hmm låter som jag kanske har tillåtelse att inte göra så mycket mer denna dag?
Tror det blir lite matlagning - enkel sådan - sedan mysbyxorna på och hopp ner i soffan tillsammans emd sonen och hoppas på nåt bra att vila ögonen på..=)

Imorgon vankas det jobb vilket inte gör mig så mycket - gillar det jag gör och trivs väldigt bra.. MEN.. eftersom Wille har påsklov hade det vart väldigt mysigt med några dagars ledighet men men får ta igen det i sommar istället..
Ha nu en skön kväll mina vänner!!!

1 kommentar:

  1. Här är en till som ska jobba i morgon. Vi i skåne har påsklov före påsk så mitt och barnens lov har varit:-(

    Idag har jag varit och kollat på nya trädgårdsmöbler och fikat med grannarna.
    En ok dag.

    Kramar!

    SvaraRadera