fredag 2 april 2010

Äntligen...


Lite av mina inköp till balkongen.. Från Jysk och ÖB..

God kväll!!
Här har det vart en fantastiskt fin vårdag, solen har visat sig till och från.. Satt på balkongen en stund på eftermiddagen och det vart riktigt varmt och skönt - underbart.. Tankade en massa energi och tänkte positiva tankar, så lite kan göra så mycket på ens humör..

Har denna långfredag tagit mig en skön sovmorgon, städat lite och även hunnit med lite shopping till min balkong, håller på för fullt att fixa i ordning den, blir inget avancerat men med små medel kan man förändra mycket.. Kommer bilder så fort jag är klar med det sista piffet..:)

Just i skrivandes stund håller jag på att laga middag, tacos och äntligen är det inte singelmiddag för sonen har precis kommit hem - äntligen är min prins hemma.. Han har fått leta efter sitt påskägg som var fyllt till bredden med godig, om det är någon helg om året man får äta hur mycket godis man vill så tycker jag det är påsken.. Hade dessutom köpt en film som han blev superglad över, min lilla kille gör mig så lycklig varje dag!!!

Nu ska jag återgå till matlagningen..
Ha en härlig kväll mina vänner och njut av ledighet, god mat och av era nära och kära!!

1 kommentar: