torsdag 1 april 2010

After Work med grillbuffé..



Inspirerande balkongbilder - ska fixa iordning min balkong och samlar en massa ideer.. Bilder lånade från wordpress.com och johannab.com

Hej hallå!!

Som ni ser på på rubrik så vann AW mot tvättstugan - lever ju bara en gång och jag är helt säker på att tvättstugan finns kvar även imorgon och så även mitt gigantiska tvättberg..

Frågan är ju bara vad jag ska ha på mig ikväll - gapar tomt i garderoden och min inspiration att göra nåt "snyggt" av de som finns är inte på topp..

MEN.. har ett presentkort på JC som kanske kan användas till någon snygg topp - är ute efter en randig oversize topp att ha till mina snygga Denimbird Jeans (Nudie:s tjejmärke) som jag hittade när jag flyttade.. (rättare sagt jag har gått ner 5 kilo därav att jeansen passar, vilket jag är överlycklig för - de är bara sååå snygga)...



Dessutom berättade min fina mamma att det skulle vara grillbuffé på AW:n ikväll - extra bonus.. Blir nog en 4-6 st som inleder långhelgen med några öl, god mat och bara umgås med härliga människor -nya som gamla bekantskaper..



Vad ska ni göra i påskhelgen? Om ni ska ut och köra så var försiktiga och ha inte bråttom..
Kramar från ett ruggigt Enköping denna skärtorsdag 2010...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar