tisdag 13 april 2010

2010-04-13



God Kväll!!
Hoppas er dag har vart och är bra - min har vart produktiv och sitter nu i soffan och känner att idag är jag värd en extra klapp på axeln.. Vart en toppendag på jobbet, fått mycket gjort även om telefonen de senaste två dagarna ringt mycket mer än vanligt - men hur arbetssynpunkt är det bra..

Även slängt en massa skräp som legat här hemma sedan flytten, kartonger, målarburkar och en massa annat.. Förstår inte att man kan lyckas samla på sig så mycket skit? haha
Fått hjälp med att byta däck på bilen - är ju som jag skrivit om innan omgiven med underbara människor som jag mår bra av att ha nära - tack snälla för hjälpen idag P!!!
Sedan har även lite småfix i badrummet blivit fixat, får passa på när man har hjälpen nära till hands..=)

Nu ska jag kolla på sista avsnittet på Solsidan som jag missade i fredags, var ju på middag och drack en massa vin så det glömdes totalt bort mellan vinglasen..haha
Men middagen var helt klart mysigare och trevligare än att ens fundera på att sätta sig framför tv:n.. Livet är så mycket mer än rutiner - ta tillfällena i akt och njut, ta tillvara på de stunder som ger energi och ett leende..
Kramar och på återseende imorgon..

1 kommentar:

  1. Hej hjärtat!

    Hur mår du? Bra att du ger dig beröm :-)Det är du värd!

    Solsidan är sååå klockrent, måste köpa dvd:en när den kommer.

    ha en bra dag
    KRAMAR Anna

    SvaraRadera