onsdag 31 mars 2010

Tvättstuga vs After Work?

God Morgon på er..
Hoppas ni sovit gott och att dagen börjar på absolut bästa sätt.. Här är det inte strålande sol idag utan grått och allmänt trist men det påverkar inte mig så mycket just nu.. Är verkligen inne i någon sorts "happy" period, känner mig varm och glad ända inifrån själen - underbar känsla och efterlängtad..

Imorgon har jag bokat tvättstugan på eftermiddagen/kvällen men insåg när jag pratade med Malin i telefonen att på Starlounge är det After Work med buffé för 29:- så nu är frågan - Tvättstugan eller After Work??
Är VERKLIGEN i behov av att tvätta men en AW lockar ju även det, singel och allt som man faktiskt är.. Återstår att se imorgon vilket mitt val blev - det roliga eller det nödvändiga.. haha

Denna onsdag fortlöper utan direkta extravaganser, jobba, hem, laga middag och sedan mys i soffan framför nåt bra på tv:n.. Kanske kanske ska ta tag i nåt av de som borde göras hemma - typ sätta upp gardiner i lillemans rum tills han kommer hem på fredag..

Hoppas ni får en fin dag - snart snart har vi lite extraledigt att se framemot.. Kan faktiskt säga att idag är det egentligen torsdag eftersom det är röd dag på fredag = ledigt.. :)

Lev livet här och nu mina vänner - tiden kommer aldrig åter!!!

1 kommentar:

  1. Heeeeeeeeeej,

    Åhhh vad kul att ha dig tillbaka igen :) Tror det är kanonbra att börja om helt med bloggen. Ny tändning, nytt utseende, ny Therese helt enkelt.

    Helt klart ska du gå på AW. Tvätta kan man göra en annan dag (för visst finns det alltid något man kan ta på sig från garderoben trots att man säger att det inte finns något??!!)

    Kram Sara

    SvaraRadera