måndag 20 maj 2013

Tre blir fyra




















Med detta kort på Instagram i Januari berättade jag för mina följare att vi väntar tillökning i familjen..

Heej..
Efter några veckors funderande har jag nu bestämt mig för att börja blogga igen, känner att det är en period i mitt liv som jag gärna vill dokumentera och även få dela med mig av. Detta kommer (precis som innan) inte bli någon snygg inrednings/mode blogg utan direkt ur min vardag, i både med och motvind - så som jag ser på livet helt enkelt.

Tänkte först starta en helt ny blogg men har nu bestämt att jag fortsätter under samma portal som tidigare - hade tänkt starta en mer barninriktad blogg men känner att jag vill få med alla delar av min vardag.. Allt från bebisplanering till mina egna tankar om livet, till vår vardag som inte alltid är den lättaste (återkommer till det) att anpassa sig efter, på ett sätt lära sig leva på ett nytt sätt under just denna period.

Kortfattat kan jag säga att Axel pluggar på heltid, arbetar halvtid och jag har tyvärr blivit arbetslös då företaget jag jobbat för senaste 6 åren gått i konkurs. Inte det lättaste att hitta ett nytt jobb med växande mage, men som sagt återkommer till detta då det för tillfället är en stor del av vår vardag..

På återseende för nu ska jag ta tag i städningen som är dagens uppgift för denna hemmafru.. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar