tisdag 21 maj 2013

Sömnproblem




















Önskar er alla en härlig tisdag!!

God förmiddag!!
Har precis ätit frukost efter att jag sov ända till tiotiden, vilket är ytterst ovanligt för mig då jag är morgonpigg men finns en anledning. Sedan någon månad tillbaka så är min sömn inte riktigt som den borde, svårt att somna på kvällen eller som inatt när jag vaknar och måste gå upp på toaletten och kan inte somna om. Så var vaken nästan tre timmar under nattens mörkaste timmar vilket då resulterade i en sovmorgon.. :)

Denna tisdag är det grått och allmänt trist ute så passar perfekt för lite shopping som tänkte ägna mig åt. Ska piffa till balkongen med blommor, behöver köpa två dynor till köksstolarna och även lämna tillbaka lite kläder jag fått i present men som inte passade.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta tag i dagen innan regnet börjar ösa ner, lånar nämligen min mors bil då Axel har vår till jobbet, så måste ta en liiten promenad och hämta den och tänkte inte göra det i regnet.. :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar