torsdag 26 januari 2012

Snyggt i rött?

























Vad tycker ni??
Den här har jag beställt och hade hoppas på att de skulle dyka upp innan morgondagen, men nu verkar det inte som det - så nu vet jag inte vad jag ska ha på mig.. Har ju haft shoppingförbud så garderoben är ju inte direkt överfull med nåt nytt och kul..:( Kanske måste handla något imorgon helt enkelt, det är jag värd efter denna tuffa vecka.. :)

Då har jobbdagen passerat och i ärlighetens namn är det såå skönt, nu är det skolan som gäller ikväll, ska bara försöka hålla huvudet skärpt ända fram till niotiden när jag äntligen får åka hem och slänga mig i soffan- Eller kanske sängen på en gång låter mer rimligt, prata lite med sambon och läsa lite i min bok som jag påbörjat, är Läckbergs nyaste så jag vet ju att den är bra men ändå liite svårt att komma igång..

Är nog för mycket annat som snurrar i hjärnan, är lite av en tänkare och har svårt att bara koppla av när det händer en massa runtomkring - negativt ibland när man känenr att kroppen och knoppen är i behov av vila, men men bara acceptera att just så fungerar jag..

Nu svävade jag ut känner jag, hade ju bara tänk önska er en trevlig kväll.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar