fredag 27 januari 2012

Har tagit semester
























Vad tycker ni - är vi lika?? Jag tycker inte det nämligen..

God Morgon världen!!
Sovit som en prinsessa hela natten men nu när sambon gick upp runt sex tiden så kunde jag inte somna om, precis som vanligt när jag är ledig alltså. Har faktiskt tagit semester idag, lite vardagslyx och välbehövligt - plus att då kan jag åka till Anna lite tidigare och umgås med Maximilian innan vi åker mot vårt hotell för total avkoppling och massor med skratt.. Har inte träffats sedan i höstas så det är verkligen på tiden, kommer väl bubbla i munnen på varandra.. haha
Vi har middag på hotellet och även fördrink, så inte ens det behöver vi bry oss om, allt är redan fixat och klart - såå skönt ibland att slippa ta en massa beslut utan bara koncentrera sig på att ha kul..:)

Men först ska denna fredag kickstartas med väckning av Wille om en halvtimme, tänkte överraska honom med att göra frukosten klar, ta tillvara på att jag är hemma och vaken - då kommer jag ligga på plussidan och det är ju bra.. ;) Sedan blir det en fika hos fina Helena innan jag och volvon beger oss mot storstaden..

Ha en toppen fredag mina vänner!!
Kramar från mig till er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar