onsdag 23 november 2011

I behov av ljus


























Tre av femton värmeljus som jag tänder för det mesta härhemma på kvällarna.. Ni ser ju vilken min favvolampa är för tillfället.. :) 


Hej på er!!
Hoppas ni haft en toppenbra dag, min har vart helt ok - tycker verkligen det är jobbigt när det knappt blir ljust ute på dagarna. Känner att varken kroppen eller knoppen är riktigt i form, presterar inte mitt bästa på jobbet känns det som, ingen ork till att ut och röra på mig och hemma känna allt bara mest tråkigt.

MEN har sedan jag kom hem för en timme sen hunnit med att plocka undan härhemma (var kläder överallt, dock mina egna haha), fixat iordning middagen så den är redo för ugnen, dammsugit och även tänt massor med ljus överallt. Hoppas på att detta ska få mig att bli lite piggare - för om det är något som är härligt med mörkret så är det att få tända ljus..:)

Väntar på att min snygga sambo ska komma hem så vi kan äta och sen tror jag att det kanske blir lite bakning, får se helt enkelt - kanske även bara blir en slapparkväll i soffan..

Nu ska jag även snabbstäda toan lite så har jag gjort veckans "fusk" städning, ser rent ut men är det inte riktigt för jag har inte dammat och sånt där jobbigt.. haha

Kramar från mig till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar