torsdag 10 november 2011

Fastnat i xboxens värld

Jag har precis upptäckt hur sjukt kul det är med tv-spel ibland - har börjat spela golf, en egen spelare och allt.. Så nu är jag hooked och har redan idag efter jobbet spelat i två timmar tror jag...haha Galet otippat att just jag sitter vid xboxet efter jobbet - tur man har en förstående sambo som bara skrattar och säger att det är roligt att lyssna på mig för jag blir sååå arg när det går dåligt!!:)

Någon annan som känner igen sig?? Hade vart roligt och höra, kanske inte bara jag som "lånar" sambons xbox, kanske finns flera..
Vet ni vad? Längtar redan tills jag ska spela nästa 18 hålsrunda.. haha
Trevlig Kväll på er!!
Kram kram

1 kommentar:

  1. Hej fina du!

    Tyvärr gör jag dig inte sällskap i xbox-spelarklubben, men kanske skulle prova på det där :) Vi har ju ett i källaren och jag tror nog att jag skulle fastna också!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera