tisdag 8 november 2011

Bortskämd av min underbara sambo


















Väl värt ett besök!!

Ännu en dag har passerat förbi och nu sitter jag i soffan, läser bloggar, slökollar på tv:n - medans min underbara sambo fixar och donar, städar och har även tagit största delen av vår tvätt medans jag fikade med vännerna, tack min underbar du är bäst!!! Han har även hunnit laga en supergod köttfärspaj men fetaost medans jag var borta, bortskämd är precis vad jag känner mig denna tisdag..:)
UPPDATERING!! Fick även en helkroppsmassage, vilken kille jag har alltså... :)

Ska alldeles strax kolla på Ensam Mamma Söker från igår, följer ni det? Jag gör det fast egentligen vet jag inte varför, inte direkt bra, mest pinsamt och allmänt uttjatat program men ändå vill jag kolla.. haha Konstigt man funkar ibland alltså..

Hoppas ni har en toppenkväll ute i vårt avlånga land vad ni än pysslar med!!
Kramar

Ps.. Måste puffa lite för Halv åtta hos mig om några veckor för då är det nämligen härifrån, en av deltagarna är Åsa som driver My house - cafeét jag var på idag.. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar