söndag 30 oktober 2011

IKEA och bowling i storstaden

God Morgon!!
Då är det söndagsmorgon och jag vaknade såklart redan innan sju pga vintertiden. Min kropp och knopp är så inställd på att sova till ungefär åtta på helgerna, så det var bara att gilla läget och gå upp. Sitter just nu och läser bloggar, dricker kaffe och hör att även den lilla herren i huset har vaknat..

Idag är det visning på min lägenhet och jag är såå nervös att ingen kommer komma och kollar, men alla omkring mig försäkrar att jag inte behöver oroa mig.. Lägenheten är verkligen jättefin, ljus, mysig liten balkong och smart planerad MEN tänk om jag inte får den såld, då står vi med två lägenheter. Kanske ett ilandsproblem men dock ett problem, blir dyrt med dubbelt boende några månader..

Ska försöka vara positiv och tänka att allt kommer ordna sig för annars kommer jag bli smått tokig..haha

Vi ska åka iväg till Västerås idag är tanken, gå på IKEA och kolla på soffan (kanske även beställa den), William behöver en ny säng, soffbord och lite annat som jag vill ha men som kanske inte är ett måste..:) Efter det blir det bowling för hela slanten, något som vi alla tre älskar - tävlingsdjävulen kommer fram med två horn i min panna - jag SKA vinna..haha

Ha en fin fin söndag och njut av livet mina vänner!!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar