tisdag 6 september 2011

Paketleverans

Precis ätit min lunch som idag bestod av kokt blomkål, kyckling, sallad och halloumiost - hade såklart glömt min vitlökssås hemma men det var riktigt gott ändå.. Allt funkar när man är hungrig..:)
Precis fått ett sms - paket finns att hämta från Ellos - som jag väntat. (har beställt två olika men detta är leverans nummer ett)
Min bruna skinnjacka (plus lite annat smått och gott) är det som anlänt till småstaden - som jag nu håller alla mina tummar och tår för att det ska passa, har letat läänge efter en snygg som INTE kostar för mycket. Med rabatt så hamnade notan för denna på 650:- tror jag, bra pris för en jacka som förhoppningsvis håller flera flera år och dessutom bara blir snyggare ju längre tiden går..:)
Nu jobb i några timmar sen bankmöte, laga middag och avslutningsvis föräldrarmöte.. Hmm undra när jag ska börja packa, kanske måste göra det ikväll bara för känslan, att snart åker vi..:)
På återseende mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar