torsdag 29 september 2011

Fartkameror - inte min grej



















Tur man inte har en sådan här för då hade nog körkortet vart i fara - detta är en av alla typ 100 bilar från Gotland i somras som Wille fotade..:)

God Morgon!!
Som alltid på torsdagar så är jag väldigt tidigt på jobbet - sådär runt kvart i sex och det är egentligen liite för tidigt men samåker man så är det barra att gilla läget..:) Dock började morgonen sådär, körde nämligen lite för fort och på vägen till våra jobb så finns det kameror, vet precis vart dom står men denna morgon måste jag totalt ha "glömt detta för helt plötsligt så fick jag en blixt i ögat.. *suck* Bara hoppas att de inte kollar på just den bilden, vet att de nämligen inte hinner kolla på alla bilder - om det inte går min väg så lär det dimpa ner en böter i brevlådan om sådär 10 dagar på ca 2000:- eller nåt.. Sjukt tråkiga pengar men kan inte ändra faktum utan bara se till att ALRDIG köra för fort till jobbet igen!!!

Nej nu ska jag sluta gnälla och istället önska er en toppenbra dag - jag tänker inte låta detta lilla missöde förstöra min dag som innehåller en massa skoj!!
Kramar från småstaden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar