torsdag 18 augusti 2011

VÄGGTEXT - Säljes

Hej på er!!
Hoppas ni har det bra ute i vårt avlånga land - själv är det bara bra - målar, målar och målar lite till är ungefär det enda jag gör på kvällarna. Tur att jag har världens bästa sambo som fixar mat, plockar undan hemma och peppar mig till max när jag tycker allt går dåligt och inte vill måla längre..
Du är BÄST min fina underbara Axel!!















Storlek: H: 22 cm B: 40 cm
Pris: 100:- ink frakt

Igår kväll kom en kompis förbi och hjälpte mig att få upp två stycken väggtexter, skulle även satt upp en i köket men tyvärr är den för stor - så nu lägger jag ut den här för fösäljning och hoppas att den ska falla någon av er läsare i smaken.. Själv ska jag försöka hitta en likdan fast i mindre format..

Ha en underbar dag!!
Kramar så hörs vi snart igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar