onsdag 17 augusti 2011

Redo för skolstart


















Före klippningen - tjockt och allmänt bångstyrigt..




















Efter en genomgång av kniven - säkert ett kilo hår som togs bort.. haha

Nyklippt kille som idag börjar i femman - jag fattar ingenting - hur kunde han bli så stor.. Vart är min lilla kille, han bara växer och växer, blir mer självgående och behöver inte sin mamma lika mycket längre.. Är ju underbart att få vara en del av hans resa mot vuxenlivet men ibland önskar jag att jag kunde stoppa tiden en liten liten stund.. Är det någon som känne rigen sig i detta, eller är jag konstig??

1 kommentar:

  1. Gissa om jag känner igen mig. Mina killar började 7:e och 9:e klass idag. =( Jag är i typ chocktillstånd då jag själv gick ut nian nyss känns det som..... Jag är ju liksom bara 25 själv *host host*!!! =)

    Vad fin han är din "lilla" kille.

    KRAM

    SvaraRadera