tisdag 23 augusti 2011

Köket - Inspirationshjälp
















Det här köket tycker jag personligen ser ut som det verkligen används, finns en massa kärlek och sen är det färg och form..

Min målning pågår - men dock så har det blivit två dagars paus pga att William är hemma, vilket innebär att jag inte kan använda hans golv som målarstudio. Sen började jag min komvux utbildning igår så det enda jag hann med var hem, laga middag och sen var det skolan som gällde - riktigt kul kommer det bli..:)

Men ikväll ska det sandpappras och grundmålas igen - ENDAST fyra luckor kvar nu så slutet närmar sig, med målningen alltså. Sen har vi insett att det blir väldigt mycket svart och vitt, måste köpa lite trevliga burkar, blommor, krukor m.m i färg och hotta upp köket lite..
Har ni några föslag på bra inredningsbutiker på nätet så hojta gärna till, för hemma i småstaden finns verkligen inget roligt alls att handla..

Precis ätit mig en god lunch, kycklingsallad med fetaost, kidneybönor, ägg och annat gott - så nu står jag mig tills min älskade sambo plockar upp mig efter halv fyra..
Kram så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar