fredag 17 juni 2011

After Work

















Lite blommor som vi har planterat på balkongen - den är verkligen inte stor men man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Är ju såå mysigt att gå ut där när det är lite färg - känns ombonat och inbjudande..

God Morgon på er!!
Hoppas ni vaknat upp med ett leende på läpparna för det har jag, det är fredag och ännu en härlig helg att se framemot. Vi har ett fullspäckat schema både fredag och lördag, får helt enkelt vila och ta det lugnt på söndag - hoppas då även att solen vill visa sig igen efter en hel veckas frånvaro (nästan i alla fall) här i småstaden. Ikväll blir det AW tillsammans med några vänner på ett nytt ställe som heter All In - har vart öppet i någon månad elelr så men det är första gången vi gör ett besök där. De har en stor uteservering med både bord/stolar och soffor - ser framför mig hur jag sitter med ett glas rosé i en soffa och lyssnar på lite musik och har en perfekt kväll i solen..:)

Imorgon är det min mammas 60 årsdag, så det blir en massa fix och trix hela dagen för att sedan avsluta hela dagen med middag och fest för släkt och vänner . kommer bli hur kul som helst.. Har redan ordnat med presenten, blir biljetter för henne och maken till en evenemang i Uppsala som de väldigt gärna vill gå på..

Nej nu ropar alla papper på mig - bäst att kickstarta denna dag - full fart spar tid!!
Kramar till er alla och kom ihåg att livet är här och nu - lev livet som att det är sista dagen!!

1 kommentar:

  1. Så fina blommor. Balkong är något jag verkligen saknar, speciellt varma sommardagar. Vilken härlig helg du har framför dig! Njut massa =) /Kram

    SvaraRadera