måndag 23 maj 2011

Lite för mycket av det goda



















Det är mellan dessa två färger vi väljer - det som talar för den ljusa är att det är ett mycket grövre tyg vilket vi båda gillar - då syns inte det så fort man suttit i soffan.. Vad tycker ni??

Hej på er!!
Vilken helg jag har haft - allt från arr lyssna på hög musik i bilen på väg uppåt i landet för att träffa en efterlängtad vän till att ligga hemma i soffan i ett par fula mjukisar, kolla på film och äta alldeles för mycket goda saker tillsammans med min älskade.. Känner mig dock inte så utvilad idag - tror det var för mycket intryck, händelser och annat på en och samma helg - men så är det ibland, bara vila lite extra nästa helg.. Dessutom var vi i Västerås nästan hela dagen igår, besökte det blågula varuhuset - skulle beställa en soffa men kunde inte bestämma oss för vilken färg - mörkgrå eller ljusgrå är frågan? (modellen heter Kivik)

Men kom som alltid därifrån med lite smått och gott - nya kuddöverdrag, några ramar, småsaker till köket och lite annat.. Dessutom shoppade vi även till oss själva - elelr rättare sagt Axel behövde uppdatera sin garderob inför sommaren så det är nu fixat.. Slank även ner ett par supersnygga röda chonos shorts till mig själv - de hade nämligen ta tre betala för två på Stadium - gällde ALLT inklusive reasaker, det gillas skarpt..=)
Ha en härlig måndag..
Vilka är ni som läser hos mig - lämna gärna ett avtryck - gör bloggandet så mycket roligare..:)

1 kommentar:

  1. Jag läser din blogg =) Kan dock bli bättre på att kommentera... Men sluta inte blogga vännen! /Stor kram L

    SvaraRadera