måndag 23 maj 2011

Inte på topp


















Du är mitt allt William - älskar dig över allt annat i världen och är så stolt över att jag har fått äran att vara din mamma..

Precis ätit lunch och känner mig mätt och belåten men längtar efter att denna arbetsdag ska ta slut, vill åka hem och bara vara. Umgås med min älskade, mysa i soffan, sätta på mig mjukiskläderna och vara där jag mår som bäst - hemma.. Dessa känslor kommer nog av att det har vart lite mkt senaste veckorna - har lite svårt att lyssna på mig själv och min kropp ibland. En tendens att bara köra full fart framåt och då får jag sådana här bakslag ibland, kommer bli en väldigt lugn vecka med massa hemmamys, pyssel och själavård. Sen på fredag när lilleman kommer hem igen ska jag vara den pigga och glada Therese som jag nästan alltid är - om inte annat så får alltid min solstråle mig att må bra.. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar