onsdag 16 februari 2011

Mittiveckan











Dagens lunchlåda - Mobergs Lasagne.. Bild och recept från recept.nu

Onsdagen har redan övergått från morgon till lunchtid och det känns som jag inte fått någonting gjort, men självklart har jag det. Får ni den känslan ibland när ni sitter på jobbet, att man inte får nåt gjort fast det inte är så? Jag får det i alla fall lite då och då, undrar vad det beror på. Ja ja nog om mina små funderingar såhär på onsdagsförmiddagen, finns ju annat att lägga energin på..=)
Idag är det sådär med mig, har lite oroskänslor i magen, måste ta ett samtal som känns jobbigt, rädd för svaren men samtidigt måste jag få veta.. Update: Samtalet gick bra, nu känns det mycket bättre..
Nu ska jag alldeles strax få lite mat i magen och fylla på energiförrådet inför eftermiddagen..
Hörs senare mina vänner..
Kramar från småstaden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar