onsdag 23 februari 2011

Dag 2 - Min första kärlek

Åhh vilka minnen denna rubrik för med sig, härliga barndomsminnen som jag vårdar ömt, som jag kan berätta för mina barn och barnbarn i framtiden.. Första kärleken...
Det var Jonny som var den första att få mitt hjärta att banka lite extra, han var sååå snygg, snäll och hade en ascool BMX som jag fick åka på styret på, häftigare kunde man ju inte vara.. ;)

Vi bodde grannar, gick i parallellklass och hade chans (som det så fint heter när man är liten) på varandra från och till under hela låg och mellanstadiet.. Gjorde det mesta tillsammans, men ibland tröttnade vi på varandra - gjorde slut och blev ihop med någon annan men det slutade alltid med att vi "dumpade" dom och hade chans på varandra igen..haha

Radarparet som fröknarna sa, inget kunde skilja oss åt - det var nog verkligen så, han var ju den coola killen som jag tyckte det var häftigt att hänga med...
Har tyvärr inget kort från den tiden på datorn - så ni får nöja er med ett inlägg utan kort idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar