onsdag 2 februari 2011

Buzzador















Åhh längtar till sommar, sol och härliga kvällar tillsammans med underbara vänner..

Hej!
Då har även jag blivit en så kallad "Buzzador".. Känns lite spännande och roligt, får se bara om de tycker att jag passar i några roliga kampanjer och längtar efter att få delge ER mina fina läsare plus och minus på dessa kampanjer, produkter och allt annat som jag hoppas ska dimpa ner hemm ai brevlådan..:)

Någon som vet lite mer om detta, hur många kampanjer får man, hur gör man, kan man söka kampanjer själv? Berätta gärna eftersom jag är helt grön på detta..:)

Ha de bäst vänner, kommer bli lite mer fart härinne när tiden finns, är såå mkt med allt just nu, men bara bra saker.. Tar tid att bli sambo plus att vi ska få plats på 64 kvadrat, krävs planering, smarta förvaringslösningar och en massa rensande, men vem behöver inte rensa lite då och då??

Kramar från en sprudlande lycklig småstadstjej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar